Sicondu DIGITIMES, u ciculu di consegna di i MCU automobilistici è industriali di l'IDM internaziunale hè sempre longu, pigghiannu almenu 30 settimane o più di un annu, mentre chì i fabricatori di Taiwan in Cina si intensificanu per cumpensà a lacuna di furnimentu per i MCU di i cunsumatori, in particulare 32-bit. MCU.
Cù l'aiutu di una capacità di sostituzione supplementaria da Taiji, Reissa Electronics in Giappone hà avà accorciatu u tempu di consegna di u MCU di l'automobile à 30-34 settimane, è cuntinueghja à outsourcing più affari back-end à i so partenarii di Taiwan, cumprese TeraPower Technology. è u sole.
I cicli di consegna MCU di NXP ora varianu da 30 à 50 settimane, i MCU 16-bit di Microchip anu cicli di consegna da 40 à 70 settimane, è i so MCU 32-bit anu cicli di consegna da 57 à 70 settimane.Microchip hà indicatu chì pò ancu esse incapace di ripiglià i tempi di consegna normale à a fine di questu annu.
Intantu, Italian Semiconductor è Infineon anu signalatu un fornimentu strettu per 8, 16 è 32 MCU, chì sò stati allargati à almenu 52-58 settimane per via di l'espansione lenta di e so fabbriche di wafer o di i partenarii cuntrattuali.
Cù IDM chì si focalizeghja più nantu à a produzzione di MCU automobilistici è industriali high-end, u gap di furnimentu di MCU 32-bit per i dispositi di i cunsumatori cum'è caricatori veloci, laptops è desktop cummirciali, è MCU industriali 8-bit hè cumpletu da parechji fabricatori taiwanesi. , cumpresi Xintang Technologies è Shengqun Semiconductors.
A maiò parte di i fabricatori anu digià acquistatu più capacità di wafer da i so cumpagni di cuntrattu, ma perchè u mercatu finale hè incertu, anu difficultà à passà l'aumentu di i costi à i clienti downstream, cusì u costu crescente di u cuntrattu di questu annu metterà pressione nantu à u so marghjenu grossu.
IC Insights stima chì u mercatu globale di MCU supererà $ 21.6 miliardi in 2022, cù 32 MCU chì stabiliscenu u più altu tassu di crescita annuale cumpostu in i prossimi cinque anni.
Tempu di Post: 21-May-2022